2012. április 12., csütörtök

Singer baby!!!

És akkor egy fantasztikus örümhír a mai napra!
Kezdjem előbb azzal, hogy már nagyon rég sóvárgok egy varrógépért és hát, hogy a jó Isten, a sors, a véletlen, a szerencse, a Szeretet és hát főként a Kedvesem úgy akarta, sóvárgásom beteljesült. Ma reggel megérkezett a várva- várt varrógép!! (majd kiugrottam a bőrömből, szerencsére erősen belevasaltak)
Ámbár eddig sosem varrtam géppel, csak kézzel, így fogalmam sincs, hogy kell helyesen használni, befűzni, de mohón megkísérlem, lesz ami lesz!
Ha érdemes lesz, akkor megmutatom a végterméket, ha szégyenteljes, akkor csak pirulok csendben.

Ime az új babám még értintetlenül:
(azóta természetesen kibontottam, megvizsgáltam, megforgattam, szétszedtem, összeraktam, megsimogattam, ugráltam körülötte és természetesen "kevés" ügyetlenkedés után már ki is próbáltam és varrtam vele cikk- cakkban, mert az egyenes egyelőre kihívás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése