2013. március 3., vasárnap

Tavaszi "nagytakarítás"

Még mielőtt bárki arra gondolna, hogy ebből az oldalból egy Gasztró- blog lesz, gyorsan megelőlegezem és megmutatom, hogy az utóbbi időben miben mesterkedtem. : )
Szóval, nálunk mindig fejfájást okoztak a tasakok.. elmentünk bevásárolni, vettünk egy tasakot, s aztán még egyet, s még egyet s végül egy kupacnyi tasak összegyűlt, amit nem is tudtam, hogy hova rejtsek.
Hát nem egy szép dolog, de mindent betömtem a hűtő és a kamra közötti résbe, azzal a gondolattal, hogy "á ott nem is látszik":P.. Pedig igen is látszott és eléggé szúrta már egy ideje a szemem..

Aztán a tegnap előtt rátaláltam Erre a praktikus kis tárolóra, rendszerezőre és eldöntöttem, hogy el is készítem!
Így néz ki az enyém, ami már szorgosan funkcióját is betöltötte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése